zaterdag 14 augustus 2010

Kerstkaarten

Zoals elke zomer begin ik altijd in de vakantie met de kerstkaarten. Meestal is de wil er wel maar de tijd of de inspiratie er niet. Deze zomervakantie (die voor mij en de kinderen nog 1 week duurt) ging het toch anders. Ik heb op een avond gewoon de spullen op tafel gelegd want overdag kwam er elke keer niks van. Het resultaat was dan ook 3 prachtig mooie kerstkaarten. (mag ik dat van mijn eigen kaarten zeggen? ;))

Het papier is van K&Companie, de afdrukjes van Precious Moments (kleurplaat) en de aapjes zijn van The GreetingFarm (dacht ik).
 

2 opmerkingen:

Anke zei

Wat een leuke kaarten. Kerstkaarten heb je nooit genoeg. Ben er ook druk mee bezig.
liefs Tessa

creationsncraftsbyarina zei

hoi akkemarijke ik heb je blog ook gevonden. zag dat je volger was geworden van menscardsworld dank je wel. ihih
ik ben ook volger van jou blog geworden.
ik hoop je ook eens te verwelkomen op
http://arinaskaartenhoekje.blogspot.com/
gr arina