vrijdag 24 augustus 2012

Lang geleden.

Het is alweer enige tijd terug dat ik hier wat geplaatst heb, ondertussen heb ik genoeg kaartjes gemaakt maar ik kwam er elke keer niet aan toe om ze hier te plaatsen.

Afgelopen week waren de kinderen een dagje naar Pake en Beppe (opa en oma) en heb ik die tijd benut met een kaartje. Op de blog van het "Scrap Cards Challengeblog" ( http://scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/ ) zag ik een uitdaging staan. De opdracht was,
"Maak een creatie en gebruik hierop twee verschillende stansen".

Op mijn kaartje heb ik wel 3 verschillende stansen gebruikt, stans 1 "congrats", stans 2 is het afdrukje en stans 3 is het bloemetje. De kaart voldoet aan de eisen en bij deze doet het kaartje dus mee met de challenge.


Fijn weekend en tot de volgende keer.

1 opmerking:

Neltine zei

Wat een prachtig kaartje. Die stempel is mijn favoriet en vind die geweldig met die grote kat:)

Leuke vrolijke kleurtjes heb je gebruikt!

Bedankt voor het meedoen aan onze challenge op het Scr@p-Cards Challenge-Blog.

Groetjes,
Neltine