donderdag 11 november 2010

Halloween, 35jr getrouwd en kerst

Afgelopen maand was het Halloween daarom heb ik een halloween kaartje gemaakt. Via een kaartenmaak forum deed ik mee aan een swap, iedereen die zich opgegeven had moest 1 kaart (in dit geval met het thema Halloween) maken en die versturen naar een ander. Hieronder staat mijn bijdrage daaraan.
Het plaatje is een kleurplaat vanaf internet en de letters zijn gesneden met de cuttlebug.

Eind oktober was het niet alleen halloween, mijn schoonouders waren toen ook 35 jaar getrouwd. Natuurlijk heb ook voor hun ook een kaartje gemaakt. Binnenin het kaartje zit een doosje met 8 waxinelichtjes.
 
Ook hier is het plaatje een kleurplaat vanaf internet.

Inmiddels zijn we alweer november en schiet het al aardig op naar de kerst. Daarom heb ik nog maar 2 kerstkaarten gemaakt.
 Het plaatje komt vanaf internet, het rondje is gesneden met de cuttlebug en de bloemen/takjes zijn geponst met ponsen van Nellie Snellen.

Het plaatje is een stempel van de action en is ingekleurd met Derwent kleurpotloden (net als de andere kaarten), het papier is van Kars en de bloemen zijn weer van Nellie Snellen.

Tot zover eerst, nu eerst weer verder met het maken van kaarten. Alvast een fijn weekend en tot de volgende blog.

Geen opmerkingen: